Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 6, 2011
Image Size
217 KB
Resolution
631×960
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,670
Favourites
31 (who?)
Comments
63
Downloads
21
×
Ref Sheet- Steff by s0s2 Ref Sheet- Steff by s0s2
For :iconjakaesi: cuz I wanna join the city.

It's hard to describe myself, so if you wanna get to know me, just talk to me.

Btw: "s0s2" is the size of my giant paint brush. :D
decided that 3 seconds ago lol

I'll maybe do a better ref sheet someday.
Add a Comment:
 
:iconenigma1073:
enigma1073 Featured By Owner Jun 3, 2012  Student General Artist
I disagree, the funniest word ever is by far crotchety
Reply
:iconugovaria:
Ugovaria Featured By Owner Apr 17, 2012
Is Stephanie Hermes your real full name?
Reply
:icons0s2:
s0s2 Featured By Owner Apr 18, 2012
Yes.
(I have two middle names tho too.)
Reply
:iconlazey-bomer:
lazey-bomer Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist
cool :peace: nice paint brush :D
Reply
:iconkillericecream:
killerIceCream Featured By Owner Mar 7, 2011
FFFFFF Yean
Great stuff
Reply
:iconraychan-is-number-1:
RayChan-is-number-1 Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
that giant paint brush scares me O.o
Reply
:icons0s2:
s0s2 Featured By Owner Mar 7, 2011
Don't worry. It's tame.
Reply
:iconea-firestorm:
EA-Firestorm Featured By Owner Mar 7, 2011
lol... I just noticed ftw is both in meaning and in word the opposite of wtf! :O
Reply
:iconzer0de:
Zer0de Featured By Owner Mar 7, 2011
Looks awesome! Nice ref sheet! Also, how is Delicious a funny word? Well yes, it is a bit funny but what about Spätzle? XD
Reply
:icons0s2:
s0s2 Featured By Owner Mar 7, 2011
Thanks! :D
I dunno. It sounds so funny. :shrug:
OMG hahahahaha irk? xD Spätzle is definitely a VERY funny word! :rofl:
Reply
Add a Comment: